Vše o nákupu

1. Možnosti a ceny doručení

DPD přepravní služba

  • Cena:
    • 99 Kč pro objednávky do 1 999 Kč
    • zdarma pro objednávky od 2 000 Kč
  • Možnost platby na dobírku - ano, v hotovosti i kartou, cena 29 Kč
  • Rychlost dodání - do 2 pracovních dnů
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky -ano

Zásilkovna

  • Cena
    • 49 Kč pro objednávky do 999 Kč
    • zdarma pro objednávky od 1000 Kč
  • Možnost platby na dobírku - ano, pouze v hotovosti, cena 29 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku - do 2 pracovních dnů
  • Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

Česká pošta

  • Cena - Balík do ruky
    • 120 Kč pro objednávky do 1 999 Kč
    • zdarma pro objednávky od 2 000 Kč
  • Cena - Balík na poštu
    • 99 Kč pro objednávky do 1 999 Kč
    • zdarma pro objednávky od 2 000 Kč
  • Možnost platby na dobírku - ano, pouze v hotovosti, cena 29 Kč
  • Rychlost dodání - do 2 pracovních dnů
  • Opakované doručení - ano, na požádání
  • Doba uložení na poště - 7 dní (možno prodloužit až na 15 dní)
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky - ano

2. Platební možnosti

Platební kartou

  • Přijímáme karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro.
  • Platba a ověření proběhne okamžitě.

Převodem z účtu

  • U následujících bank můžete využít expresního převodu pomocí tzv. bankovního tlačítka (platba na jedno kliknutí bez nutnosti vyplňovat údaje): Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, mBank, Raiffeisenbank, Fio banka.
  • U těchto bank dojde k převodu peněz a následnému ověření v řádu minut. U ostatních bank (klasického bankovního převodu) trvá ověření obvykle 1 pracovní den.
  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte hned po odeslání vaší objednávky. Platební instrukce vám mimo to dorazí i na vaši e-mailovou adresu.

Platba při převzetí

  • Česká pošta - pouze v hotovosti - polatek 29 Kč.
  • GLS - v hotovosti či platební kartou - polatek 29 Kč.
  • Zásilkovna - pouze v hotovosti - polatek 29 Kč.

Naším partnerem pro platební transakce je GoPay

3. Vrácení zboží ve 30-denní lhůtě u zboží, které NEBYLO upraveno na přání zákazníka

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). My jsme tuto dobu prodloužili až na 30 dnů, protože chceme jenom spokojené zákazníky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 30 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář) a přiložte fakturu.
  • Zboží uveďte do původního stavu, abyste předešli možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, přesto však máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jako takové vám potom mohou být naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
  • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Petr Kožený (GOWOOD), Jižní 378, Třebestovice, 28912.

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

4. Vrácení zboží v 7-denní lhůtě u zboží, které BYLO upraveno na přání zákazníka

Jako spotřebitel nemáte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží, které bylo upraveno na Vaše přání (odstoupit od kupní smlouvy). My jsme ale zavedli lhůtu 7 dnů na vrácení, protože chceme jenom spokojené zákazníky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 7 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 7 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář) a přiložte fakturu.
  • Zboží uveďte do původního stavu, abyste předešli možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  • Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, přesto však máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jako takové vám potom mohou být naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
  • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Petr Kožený (GOWOOD), Jižní 378, Třebestovice, 28912.

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

5. Záruka

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.

Ná dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

6. Reklamace

  • Informujte nás nejprve prosím e-mailem na info@gowood.cz nebo telefonicky na 728 870 246.
  • Formulář ke stažení zde: Uplatnění reklamace (reklamační list)
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Petr Kožený (GOWOOD), Jižní 378, Třebestovice, 28912.
  • Přiložte doklad o koupi (fakturu).

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 728 870 246.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

  • Obratem nám zavolejte na 728 870 246 nebo nám napište na info@gowood.cz.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.